Ramazanska reklama Coca-Cole podijelila Norvežane

Stavovi

Ramazanska reklama Coca-Cole podijelila Norvežane

Coca-Cola je u Norveškoj osmislila jednostavnu, ali upečatljivu ramazansku reklamu. Pored svojeg prepoznatljivog znaka na crvenoj površini je dodala polumjesec koji simbolizira Islam, piše portal Snopes. Ovaj čin je izazvao brojne reakcije u zemlji.

Ovo je nastavak tradicije ovog proizvođača gaziranih pića prema kojoj posebnu pažnju posvećuje blagdanima.

Nije iznenađujuće zašto se ova američka kompanija odlučila na ovakvu promociju u Norveškoj. U ovoj skandinavskoj zemlji živi 5,7 posto muslimana.

Norveški list Dagbladet je upitao Coca-Colu zašto se odlučila na ovakvu reklamu.

Iz kompanije su podsjetili da imaju dugu tradiciju obilježavanja ramazana u muslimanskim zemljama i da im je bila želja da to učine i u Norveškoj.

Cilj nam je promocija različitosti u svijetu. Bili smo prva kompanija koja je promovirala prava žena - poručili su.
Nažalost, ovo je izazvalo i reakcije onih sa antimuslimanskim i antimigrantskim stavovima. Neki su pozivali i na bojkot Coca-Cole.

"Islam nije dobrodošao i nije poželjan u prelijepoj Norveškoj. Idite u islamske zemlje sa svojim smećem. Pokušajte tamo obilježiti kršćanski praznik", napisao je jedan korisnik Instagrama.

Međutim, list Dagbladet je istakao da su reakcije većine Norvežana pozitivne, navodi portal Snopes.

IZVOR: radiosarajevo.ba Objavljeno na dan 15.05.2019 - 13:49

Dodaj komentar na ovu vijest

Marketing Info

Postani Facebook fan Biscani.ba

Klikni "Sviđa mi se" i postani naš fan. Najbrže informacije iz Bihaća, lijepog grada na Uni.

Marketing Info